Kacper Różewicz – PROBALANS - PROBALANS - Studio Fizjoterapii Funkcjonalnej
Chcesz umówić się na wizytę?
Kacper Różewicz Probalans

Kacper Różewicz

Trener medyczny, Trener przygotowania motorycznego

Pomagam pracującym przy biurku zacząć ćwiczyć, nawet jeśli długo tego się nie ruszali. Wiem, że początki bywają trudne i nie chcecie zaczynać ćwiczeń na siłowni, gdzie są tłumy i hałas. W związku pracuje z Wami 1 na 1 w sali ćwiczeń wyłącznie dla nas, Dzięki temu przez całe zajęcia będę poświęcał uwagę Tobie, a nie na innych ćwiczących.

Zdaje sobie sprawę z tego, że jesteś zapracowany i masz mało czasu na ćwiczenia, dlatego zawsze mam przygotowany plan treningu. Trening będzie tak ułożony, aby jak najbardziej efektywnie wykorzystać ten czas dla Ciebie.

Na treningu medycznym pomagam również osobom z bólem pleców, nawet jeśli nie mogą się już schylać jak kiedyś. Ćwiczenia rozpoczynamy od bezpiecznych i łatwych, aby wraz z nabraniem pewności swojego ciała i formy utrudniać je.

Pomagam też młodym sportowcom strzelać więcej bramek, grać w pierwszym składzie czy przejść do lepszego klubu poprzez wzmacnianie ich na treningu motorycznym. Przez ostatnie 11 lat trenowałem piłkę nożną, więc wiem co jest potrzebne, aby na boisku być szybszym, silnym i omijąć kontuzję. Wiem, że w klubach nie ma czasu na dodatkowe treningi i ćwiczenia wzmacniające, dlatego pracuje 1 na 1 ze sportowcami.

W czym specjalizuje się Kacper?

Treningi motoryczne dla młodych sportowców

Trening motoryczny to uzupełnienie zajęć sportowych w klubach, gdzie nie ma czasu na indywidualne podejście, ćwiczenia wzmacniające oraz zapobiegające kontuzjom.

Szybkość, unikanie kontuzji, dobre rozciągniecie odpowiednia postawa ciała to elementy, które mogą być poprawione dzięki regularnym ćwiczeniom.

Trening medyczny dla zapracowanych

Pomagamy zapracowanym osobom zacząć się ruszać. Zajęcia odbywają się 1 na 1 w osobnej sali treningowej.

Trening-medyczny-rehabilitacja-plecy
Ćwiczenia na gumach

Dzięki ćwiczeniom Zdrowy kręgosłup wzmocnisz swoje mięśnie brzucha oraz kręgosłupa. Sprawi to, że kręgosłup będzie bardziej stabilny i będzie mniej bolał. 

Zajęcia zdrowy kręgosłup

Chcesz wzmocnić swoje plecy, ale nie wiesz jak to zrobić, aby nie zaszkodzić kręgosłupowi? Kiedyś wypadł Ci dysk i boisz się schylać? Chodziłeś już na zajęcia grupowe, ale nie lubisz tłumów i tego, że prowadzący nie koryguje ćwiczących?

Zdrowy kręgosłup Skórzewo Przeźmierowo Dąbrowa